rss
PatRESS News

Zpět

Cestu na první závody už MKR připravil

11. dubna 2012

Kolona týmu MKR Technology
Židovice – Už doslova za měsíc odstartuje nový ročník seriálu Mistrovství Evropy závodních tahačů. I přesto se stále vedou otevřené debaty o tom, jakou podobu bude mít opravdu letošní závodní kalendář. Původně čítal jedenáct zastávek, nakonec z něj byl vyškrtnut závod v Albacete. Stále však ze zákulisí přichází otazníky, jestli se nakonec ve Španělsku stejně nepojedou dva závody nebo jestli je premiéra v tureckém Istanbulu opravdu stoprocentně nachystána. Čas přitom kvapí a týmy už teď musí řešit logistiku.
            „To, že jsou některé věci otevřené, sice víme, ale kalendář je v současné době odsouhlasený a my se podle něj musíme zařídit. Přesuny je třeba řešit s několikatýdenním předstihem, takže není nač čekat,“ podotkl manažer týmu MKR Technology Karel Neffe.
            Jedním z největších logistických oříšků letošní sezóny je právě hned úvodní závod šampionátu v Istanbulu. Přípravy jsou navíc náročné hned ze dvou důvodů. Tahače v Turecku odstartují historicky poprvé, takže nikdo nemá příliš zkušeností s přepravou veškerého zázemí do místa dějiště a ihned je třeba zase pospíchat na další závod. „Po vlastní ose jet přímo do Istanbulu nám zrovna doporučeno nebylo, takže asi jako většina týmů využijeme bezpečnější a svým způsobem i nejjednodušší cestu pomocí trajektu,“ sdělil Neffe.
            Severočeská stáj tak po vlastní ose dopraví veškerý konvoj akorát do italského Terstu, kde ho naloží na trajekt a nechá převézt přímo do Istanbulu. „Materiál včetně všech vozů popluje, zatímco posádka přejede do Lublaně a přeletí do Istanbulu, kde pak na všechny věci dva dny počká,“ upřesnil průběh cesty na první závod manažer týmu Neffe.
            Jen jediný týden od sebe dělí první a druhý závod. Sezóna odstartuje v Turecku ve druhém květnovém víkendu, avšak hned následující víkend už tahače očekává italské Misano. „Bude to hodně náročné. Sám jsem zvědavý, jak se všechny týmy vypořádají s takovým časovým presem. Všichni ale budou mít stejné podmínky, ale určitou výhodu bude mít jistě ten, komu se podaří vše nejlépe zvládnout a mít co nejméně oprav,“ podotkl pilot stáje MKR Technology Adam Lacko.
            Většina týmů tak i při zpáteční cestě z Turecka bude volit podobnou trasu jako severočeská ekipa. „Hned po závodech opět všechno zázemí nalodíme v Istanbulu a poplujeme do Terstu. Posádka zatím na materiál počká poté, co přeletí do Lublaně. Pak už bude zbývat nějakých čtyři sta kilometrů do Misana. Času na jakékoli zaváhání sice nebude, ale věřím, že se s tím popereme,“ dodal Karel Neffe. 


tagy: MKR Technology, Kress, truckracing, tahače, Neffe,




Zpět


Čtěte také další články z této kategorie:

Silk Way Rally pro MKR končí předčasně

3. etapa Silk Way ve znamení ztrát

MKR vyhrává 2. etapu Silk Way Rally

Silk Way odstartovala, MKR na úvod sedmý



“Zatímco vy vstupujete na přechod, my už běžíme po druhé straně...”

© 2012 -2016 PatRESS.cz - Powered by Prestissimo.cz