rss
PatRESS News

Zpět

Důležitá data sbíral tým MKR na autodromu v Mostě

10. března 2012

Markus Oestreich (MKR Technology)
Most – Letos poprvé se závodní tahače severočeské stáje MKR Technology naplno proháněly na domácí půdě. Po nedávném testování ve španělském Albacete svolal šéf úspěšného týmu Mario Kress narychlo testování na mosteckém autodromu.
            „Testování v Mostě jsme měli původně v plánu až koncem tohoto měsíce. Výsledky z Albacete nám ale hodně ukázaly a my potřebovali ještě další důležitá data. Jsme totiž před dostavbou zbývajících dvou tahačů, a tak potřebujeme maximum informací pro jejich nejlepší nastavení. Kdybychom je nejprve dokončili a pak museli některé konfigurace znovu pracně předělávat, zbytečně bychom si tím sami zkomplikovali život. Čas je pro nás hodně cenný,“ vysvětlil důvod náhlého testování v Mostě šéf týmu MKR Technology Mario Kress.
            Zkoušky dvou stávajících vozů, podle nichž se mají nastavit zbývající dva trucky, přitom málem překazilo počasí. To se nakonec umoudřilo a také díky němu získal tým podstatná data. „Když jsem ve čtvrtek ráno viděl, kolik napadlo sněhu, myslel jsem, že blouzním. Už jsem volal Oesemu (pilot Markus Oestreich – pozn. red.), že to nejspíš odpískáme. On se mi tak trochu vysmál, když říkal, že u nich je krásně a u nás bude také. Jsem nesmírně rád, že se páteční předpověď vyplnila, protože jsme testovali ve fantastických podmínkách. Bylo velmi příjemně, sucho a slunečno, prostě paráda a přesně to jsme potřebovali,“ usmál se Mario Kress.
            Na mostecký autodrom dorazil německý pilot stáje MKR Markus Oestreich. Celodenní testování si maximálně užíval. Přeskakoval z jednoho tahače do druhého a s týmem mechaniků intenzivně zkoušel, měřil, upravoval. „Markus je pilot tělem i duší a má neskutečnou výdrž a nadšení. Přijde mi, že je k neutahání. Nejprve jede čtyři hodiny do Mostu, pak se tu vyřádí v tahači, a pak zase valí domů. Je s ním ale radost pracovat, protože dokáže výborně popsat změny v chování při jednotlivých modifikacích,“ řekl elektroinženýr týmu Bedřich Frieser.
            Aktuálně nejúspěšnější český truckracingový tým hodlá mít svůj čtyřmístný závodní vozový park kompletně připravený do dvou týdnů. Data získaná z letošních testování v Albacete a v Mostě mají posloužit k nastavení nejlepší možné konfigurace všech tahačů. „Kluci odvedli přes zimu moře výborné práce a všechno teď musí také na výbornou šlapat. Hned na to se zaměříme na detaily a zrychlování,“ mrknul Mario Kress.
Fotogalerie

MKR Technology



tagy: MKR Technology, Kress, truckracing, tahače, Oestreich, Frieser, Most, testování,




Zpět


Čtěte také další články z této kategorie:

MKR Technology představuje 3 kamiony pro Dakar 2018

Závada zhatila šanci na obhajobu vítězství v Rally OiLibya

MKR chce v Maroku zlatý hattrick

Silk Way Rally pro MKR končí předčasně



“Zatímco vy vstupujete na přechod, my už běžíme po druhé straně...”

© 2012 -2016 PatRESS.cz - Powered by Prestissimo.cz