rss
PatRESS News

Zpět

FIA ocenila nejlepší truckery a s nimi i Adama Lacka a tým MKR Technology

16. října, 2011

Le Mans/Židovice – Nejlepší truckeři uplynulé sezóny obdrželi slavnostně své ceny. Rodák z Čeladné Adam Lacko tak byl veřejně pasován do role české truckracingové jedničky, když z trůnu sesadil Davida Vršeckého. Letošním šampiónem se zaslouženě stal Němec Jochen Hahn.
„Jochen měl výbornou sezónu a neznám snad nikoho, kdo by mu titul nepřál. Čekal na něj opravdu dlouho. Během sezóny se mu navíc podařilo hned při druhém podniku v Misanu vyhrát všechny čtyři závody. To bylo nevídané a fantastické. Po něčem takovém touží asi každý. Jochen si získal už na začátku veliký náskok, který mu pomohl překonat i krizi a potíže, se kterými se potýkal teď v závěru. Upřímně mu gratuluji,“ blahopřál letošnímu vítězi šéf MKR Technology Mario Kress.
Vítěz, stejně jako další piloti si své ceny z letošního seriálu Mistrovství Evropy závodních tahačů převzali při slavnostním galavečeru FIA ve francouzském Le Mans. Nejcennější trofej převzal právě Jochen Hahn. „Ano, měl bych poděkovat své rodině a celému týmu, to je pravda, ale jen oni za můj úspěch nemohou. Děkuji proto všem lidem, kteří mají co s truckracingem společného. Bez soupeřů a jejich mechaniků bych to nedokázal, stejně jako bez všech, co se podílí na přípravě závodů. I když jsou tu občas nějaké rozbroje, tak jsme byli schopní vytvořit jakousi druhou rodinu a za to děkuji,“řekl otevřeně při vyhlášení zlatý Němec Hahn.
Jochen Hahn za sebou v celkovém součtu bodů nechal loňského šampiona Antonia Albaceteho. Na slavnostním pódiu elitní trojice ho doplnil český pilot ze stáje MKR Technology Adam Lacko. Je to podruhé, co jsem byl třetí v tahačích, ale teď jsme úplně někde jinde než v roce 2004. Letos byla větší konkurence, těžší sezona. Štěstí nám navíc zrovna nepřálo a zezačátku jsme měli dost smůly s technikou, takže pokud bych to porovnával, tohle je nejlepší zážitek,“ řekl bronzový Adam Lacko. 
Právě jeho severočeská stáj chtěla ve své historicky druhé sezóně už titul získat pro sebe a obhájit i post nejlepšího týmu celého šampionátu ziskem poháru konstruktérů. To se jí sice nepovedlo, ale ani tak nemůže být ekipa zklamaná. Definitivně se stala českou truckracingovou jedničkou, když do stínu co do úspěchů odsunula roudnickou Buggyru. Lacko byl v jednotlivcích třetí, jeho kolega Markus Oestreich čtvrtý a další Markus Bösiger tentokrát šestý. S pětkou stejně jako letos bude i v příštím roce startovat David Vršecký. V týmové soutěži skončily renaulty MKR na stříbrné a bronzové příčce. Druhá byla dvojice Bösiger/Oestreich a třetí česko-francouzský duet Lacko/Janiec. Vítězem se stal Albacete s Nittelem. Buggyra skončila až na nenáviděné bramborové pozici. „O týmový titul se bojovalo až do poslední zastávky. Neuspěli jsme, o to větší to je pro nás výzva pro další sezónu. Chceme ukázat, že naše renaulty umí válcovat svět. Byla to těžká sezóna plná různých problémů a nástrah, na které jsme se s kluky stále učily reagovat. Každý člen našeho týmu má ale velký podíl na tom, co jsme dokázali a já jim za to děkuji,“ shrnul šéf MKR Technology Mario Kress.
Fotogalerie



 




Zpět


Čtěte také další články z této kategorie:

Silk Way Rally pro MKR končí předčasně

3. etapa Silk Way ve znamení ztrát

MKR vyhrává 2. etapu Silk Way Rally

Silk Way odstartovala, MKR na úvod sedmý



“Zatímco vy vstupujete na přechod, my už běžíme po druhé straně...”

© 2012 -2016 PatRESS.cz - Powered by Prestissimo.cz