rss
PatRESS News

Zpět

Na oslavy není čas, tým MKR se soustředí na Jaramu

27. září, 2011

Židovice/Jarama – Předposlední zastávka Mistrovství Evropy závodních tahačů je ve španělské Jaramě na programu už tento víkend. Půjde o hodně. Čelo jak v soutěži jednotlivců, tak i mezi týmy je velmi našlapané. Drobné zaváhání může rychle překazit stále ještě velké sny severočeského týmu MKR Technology, a proto se všichni plně soustředí především na výsledek. Není tedy divu, že předčasnou oslavu nevyvolaly ani víkendové narozeniny jejího pilota Adama Lacka.
            „Kdepak oslavy, žádné neproběhly. Řekl jsem, že to necháme až po konci sezóny. Nejen, že žádná slavnost neuteče, ale navíc by mohla být i velkolepější, pokud se podaří splnit si sportovní cíle týmu a navíc si udržet či dokonce zlepšit současné pozice. To si to pak rád užiju,“ řekl momentálně bronzový muž hodnocení šampionátu pilot Adam Lacko, kterého nechalo v klidu jeho sobotní sedmadvacáté výročí svého narození.
            Téměř celý konvoj truckerů se ze Židovic na Roudnicku do dějiště devátého podniku vydal již v pondělí ráno. „Před námi je zhruba třídenní cesta. Pokud vše půjde dobře, měli bychom být na závodišti během středy. Pak už jen vše vybalit a připravit tak, aby se ve čtvrtek mohli připojit ostatní členové včetně všech tří pilotů,“ popsal exkluzivně nejbližší program manažer MKR Technology Karel Neffe.
            Piloti se už na víkendové dvoudenní martýrium těší, ačkoli si uvědomují, že závod je na domácí scéně momentálně druhého jezdce šampionátu Antonia Albaceteho, loňského mistra.„Uvidíme, jak velkou to bude hrát roli. Trať v Jaramě mám ale rád, protože na ní bývá hodně diváků. Je technická, místy hodně úzká, takže předjíždění je dost o plasty, ale vždy záleží na dané situaci. Rozhodovat bude zejména fakt, jestli nám bude přát štěstí, protože pokud by ve špatnou chvíli přišel technický problém, tak s tím nikdo nic neudělá a znamenalo by to velkou ztrátu,“uvědomuje si fakt Lacko.
            Mezi jednotlivci by právě Albacete mohl po posledních úspěších v Zolderu ještě potrápit lídra Hahna, který má jinak před ostatními těžko ohrozitelné postavení. Renaulty z MKR kvůli bodovým rozdílům chtějí všechny tři trucky dostat pokud možno všechny za sebe od třetího místa a dostat se do vedení o tzv. „pohár konstruktérů“, kde na vedoucí dvojku Cepsa/Bernau ztrácí pouhých čtyřiadvacet bodů. I přes velké vypětí a těsné bodové rozdíly si tlak nechce nikdo připouštět. „V šikaně za paddockem je vždy strašně diváků, mezi kterými sedí chlapi s motorovými pilami, vrčí, dělají si legrácky a povzbuzují, takže na tu atmosféru se moc těším,“ mrknul věčný smíšek, pilot Markus Oestreich, kterému patří průběžná čtvrtá pozice.
            V loňském roce dokázali všichni dnešní piloti MKR vystoupat na pódium. Markus Oestreich i Bösiger si s renaultem mimo další pozic vyhráli po jednom hlavním závodě a Adam Lacko, ačkoli tehdy v odlišných barvách, vybojoval v závěrečném závodě stříbro.


 




Zpět


Čtěte také další články z této kategorie:

Pátek 13. odnesl na Dakaru naděje na top 5

10. etapa zvětšila rozestupy, kamion MKR stále 5.

Roudničan Kozlovský vyhrává 8. etapu Dakaru.

Dakar vstupuje do druhé poloviny



“Zatímco vy vstupujete na přechod, my už běžíme po druhé straně...”

© 2012 -2016 PatRESS.cz - Powered by Prestissimo.cz