rss
PatRESS News

Zpět

Truckeři znají kalendář evropského šampionátu

26. ledna 2013

Mistrovství Evropy závodních tahačů bude mít deset zastávek.
Židovice - Deset víkendových zastávek by měl mít letošní ročník Mistrovství Evropy závodních tahačů. Alespoň tak zatím vypadá závodní kalendář, který oficiálně vyvěsila Mezinárodní automobilová federace FIA. Pokud už nepřijdou žádné změny, radovat se z něj může nejen severočeská stáj MKR Technology, ale také fanoušci truckracingu. Novinek je sice víc než dost, ale i přesto bude nový šampion opět známý v polovině října v Le Mans.
            "Letošní kalendář je pro mnohé příjemná změna. Jeho nedávná podoba nás trochu děsila, ale pokud jeho podoba takto zůstane, budeme velmi spokojeni. Deset zastávek je ideální počet a jejich rozmístění jistě udělá radost především fanouškům," podotkl manažer stáje MKR Technology Karel Neffe.
            Podle nedávných zvěstí měli truckeři začít v italském Misanu, hned se přesunout do tureckého Istanbulu a následně do španělské Navarry. To vše během tří týdnů, což představovalo velký logistický oříšek. Istanbul, kde tahače loni startovaly vůbec poprvé, se nakonec v kalendáři neobjevuje. Oproti loňsku z něj zmizel i britský Donington. Přestože se i letos pojede dvakrát ve Španělsku, tentokrát tahače zaduní na dvou různých tratích - tradičně v Jaramě a nově na okruhu Navarra. "Je to moderní okruh nedaleko francouzských hranic. Sice je pro nás dost neznámý, ale vše je určitě lepší, než jet dvakrát na stejném okruhu, jako tomu bylo v loňském roce, proti čemuž takřka všichni protestovali," řekl Neffe.
            Výbornou zprávou pro příznivce severočeské stáje je skutečnost, že závodní tahače nebudou chybět na domácím autodromu v Mostě, ale nově je přivítá také nedaleký Red Bull Ring, v Rakousku známý z dřívějška jako A1 Ring. "Věřím, že z toho budou mít fanoušci radost, protože to je další velmi blízká možnost vidět nás v akci," uvítal změnu manažer Neffe.
            Sezóna truckracingu tedy začne v polovině května v italském Misanu. Po dvou týdnech tahače přivítá takřka neznámá, avšak moderně vybavená španělská Navarra, za dalších čtrnáct dní francouzské Nogaro a po stejně dlouhé době proslulý německý Nürburgring. Sezóna se následující týden zlomí právě v Rakousku na Red Bull Ringu. Koncem července piloti zamíří do ruského Smolensku a po měsíční pauze, těsně před nástupem dětí do školy, se představí na autodromu v Mostě. Ve druhé polovině září je na programu belgický Zolder a na začátku října bude následovat španělská Jarama. O týden později se šampionát uzavře už tradičně ve francouzském Le Mans.
           
Sezóna 2013:
18.-19.05.       Misano (ITA)
01.-02.06.       Navarra (ESP)
15.-16.06.       Nogaro (FRA)
29.-30.06.       Nürburgring(GER)
06.-07.07.       Red Bull Ring (AUT)
27.-28.07.       Smolensk (RUS)
31.8.-1.9.        Most (CZE)
21.-22.09.       Zolder (BEL)
05.-06.10.       Jarama (ESP)
12.-13.10.       Le Mans (FRA)


tagy: MKR Technology, truckracing, tahače, Karel Neffe, Mistrovství Evropy, FIA,




Zpět


Čtěte také další články z této kategorie:

Závada zhatila šanci na obhajobu vítězství v Rally OiLibya

MKR chce v Maroku zlatý hattrick

Silk Way Rally pro MKR končí předčasně

3. etapa Silk Way ve znamení ztrát



“Zatímco vy vstupujete na přechod, my už běžíme po druhé straně...”

© 2012 -2016 PatRESS.cz - Powered by Prestissimo.cz