Stejně jako v předchozím dnu nebyly na programu žádné velké písečné sekce. Spíše by se dalo mluvit o klidu před bouří, před závěrečnou etapou. Účastníci na trase dlouhé téměř tři sta čtyřicet kilometrů museli překonat několik menších ergů, tedy písečných pouští pohyblivých dun. Pořadatelé se soustředili na propojení nových tratí s historickými úseky minulých dob a hlavní roli měla sehrát navigace. Nakonec se ale ukázalo, že do hry opět promluvily technické potíže jiných posádek. Díky tomu se pořadí neustále míchá. Zatímco Gert Huzink se severočeským renaultem zajel tentokrát bezchybnou jízdu a etapu za necelých pět hodiny vyhrál, vedoucího jezdce – českého pilota Martina Macíka potkala podobná situace, jako o den před tím právě Huzinka. Macík se předčasně vrátil do bivaku s prasklou nádrží, kterou mu kluci z Riwald Dakar týmu a MKR Technology pomohli zavařit. „Všichni tu naplno, ale přitom bezpečně zkoušíme různá nastavení. To se pak jednoduše stane, že přijde problém. Nikdo ale nejdeme do rizika a raději se vrátíme stejně tak, jako to dnes udělal Martin. Pro všechny je to cenná příprava na Dakar a berou to tak i pořadatelé. Výsledek v Maroku prostě není to podstatné. To ale neznamená, že bychom z dnešního vítězství snad neměli radost,“ usmál se Mario Kress, hlavní konstruktér týmu MKR Technology a Huzinkova hybridního kamionu Renault Trucks C460.
Teď už na posádky čeká jen závěrečná 5. etapa o celkové délce čtyři sta čtyřicet čtyři kilometrů, na které bude téměř tři sta kilometrů měřených. „Kluci projevili zájem, že by na místě ještě pár dnů zůstali a mohli co nejvíce najíždět a testovat. Všichni jsou sice unavení, ale ukazuje se, jak cenný čas tu tým tráví, tak uvidíme,“ podotkl Mario Kress.
Výsledky – 4. etapa (Zagora-Zagora, 337 km):
1. Huzink (NLD) Renault Trucks 4:52:32
2. Zuurmond (NLD) MAN +1:29:21
3. Macík (CZE) Iveco +36:07:28Celkově:
1. Zuurmond (NLD) MAN 24:53:41
2. Huzink (NLD) Renault Trucks 5:44:08
3. Macík (CZE) Iveco +29:39:14